duminică, 28 iulie 2013

Clipe Cu Tine


Cum a fost inceputul?!...Ca un cantec ce-si ineca dorul in cuvinte.Ii simteam curiozitatea,asteptarea,nehotararea,zbuciumul....tacerile sale vorbeau dincolo de cuvinte. Iesisem dintr-o casnicie cu gustul florilor de mucegai. Imi iubeam libertatea tinandu-ma cat mai departe de tot ce putea sa ma tenteze,avand mereu in fata ochilor,promisiunea pe care mi-o facusem: sa nu mai permit nimanui sa ma raneasca! Fugeam de el, dar pasii ma purtau inspre drumul ce-l construia catre
inima mea. Recunosc,ma opream,uneori,sa-i respir cuvintele,frumusetea lor,ma faceau sa alerg mai mult.....pana intr-o zi,cand o stare de nedescris,i-a raspuns. Nu visam la ceva,nu inventam scenarii,in noptile nedormite,traiam ca apa....sub aerul sau.
Stia cum sa ajunga la sufletul unei femei : cuvinte frumoase,atentii marunte,apoi acea disparitie,care sa te faca sa-i doresti prezenta. Asa intrase in casa sufletului meu,fara sa bata la usa,tinanad in mana buchete de promisiuni. Cand am realizat ca imi vindea doar iluzii,fiecare celula din mine era deja ametita de atata iubire.
Imi rasuna si azi cuvintele lui : "Nu uita,nu vei fi cu nimeni altcineva decat cu mine...iar eu nu voi fi cu nimeni altcineva decat...cu tine."


@In My Secret Life@-Lara Still

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu