duminică, 28 iulie 2013

Fir de clepsidra


Ii ascultam tacerea ce intona fir de clepsidra. El,ramanea,acolo,departe de visele mele ,de lumea mea,in Tara Nespuselor,de unde indraznea sa ma priveasca cu coltul buzelor si sa-mi descifreze gandurile. Eram constienta de forta ce o avea asupra mea : stia cum sa-si inchida sosirile,cum sa-si deschida plecarile,iar eu ramaneam cu franturi din fericiri furate si cu ploi de ganduri,sperante,vise si mai ales dor...acel dor ce ma ravasea pana in profunzimea destinului.
Imi umbla in suflet si unde gasea rani le
cuprindea cu soapta sarutului...ma vindeca arzandu-mi amintirile. Le auzeam tanguirile,le simteam arcuirile,extaz agonic...Bratele lui ma cuprindeau,asa cum cuprinde apusul rasaritul,cufundandu-se in amurgul misterului meu iar eu ii trasam nelinisti vibrande : crudul anilor mei ii devenisera altar,toamna anilor lui imi devenise templu.

@In My Secret Life@-Lara Still

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu