miercuri, 3 iulie 2013

Inima mea iti scrie



Azi,inima mea iti scrie...poate intr-o zi,ma vei citi...Atunci cand m-am nascut nu a aparut o noua stea pe cer ci,doar una a imprumutat lumina de la o alta.Mi-am asumat rolul de a impodobi cerul,de a fi o punte pe care calatoresc dorintele in goana lor spre implinire,corabia in care s-au aruncat vise,trairi furate,infometate...De-ai sti de cate ori bratele mi-au devenit vasle,aripi,candele in noapte...?!...
Chiar si in noptile cand Universul isi cobora,intristat,pleoapele,palpaiam in bataia vantului,doar ca sa stii ca-ti sunt aproape...De cate ori ai privit cerul,chiar si in miezul zilei,mereu ochii tai se ancorau in locul unde stiai ca sunt....asteptandu-ma in albastrul sufletului,adunand doruri...nascute din iubire.
Azi,inima mea iti scrie...cuvinte timide isi inalta gura spre tine...soptindu-ti : imi lipsesti secunda cu secunda,clipa cu clipa....,imi lipsesti diminetile,noptile...Nu-mi e deajuns sa impart dorul de tine zborului,si nici florilor si nici sa-l odihnesc in imbratisarea naturii,chiar daca ceva,aici,in mine,imi spune ca va fi bine...am momente cand cred ca destinul se joaca de-a tranta cu mine...
Stii?!....ai facut carare prin padurea sufletului meu si nicio furtuna nu o va acoperi...nici macar eclipsa totala a cuvintelor....
Intr-o zi o sa-ti arat cum e sa respiri... doar prin inima....
Dar,pana atunci....

~Lara S~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu