miercuri, 10 iulie 2013

Te-am visat

   M-am trezit cu numele tau pe buze. Te-am visat...vanai vant presarand covor de petale inaintea mea. Paseam spre tine cu inima dansanda,dorind sa-ti imbratisez surasul cu acolada sarutului. Te fredonam culegand uimirea stelelor  invaluite in marea matasoasa a noptii...Se spargeau cuvintele de clarul lunii,unde-ti cioplisem inflorituri de curcubeu;cununi luminande se asezau,pe tamplele noastre,respirandu-ne regasirea.
Atingerile cutreierau ascultandu-ne fiecare puls al inimii...Te sopteam,respirandu-te,umplandu-mi fiinta...Ma sopteai,imbracandu-ma cu tine,cu bratele tale,cu privirea ta...devenind esenta vibranda in tine.
Te-am visat....pictai clipe presarand petale de chemari...Eram la distanta unui vis...pasind spre tine,lasam in urma munti de taceri...

                                                                     ~Lara Still~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu