sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Tine-ma minte...



Tu,ancorat in fata misterului meu...
 Tine-ma minte si nu ma lasa sa dispar in parfum de ganduri!
In inima mea nu este decat ceea ce am pe buzele mele...
 Acolo,in privirea mea,am mai mult decat mangaierea anotimpurilor....
Tine-ma minte ca pe un secret patruns in carnea ta...
 Ca pe un cuvant nescris,pierdut in ganduri mute...
Sunt pasul umblat prin suflete ratacite...ascuns in zboruri tacute...
 Sunt lacrima ce a ars in palma ta...
Tine-ma minte...ca pe sarutul asezat in pagini albe...
 Sunt dansul suspinat al ploii...
Tine-ma minte ca pe o picatura sorbita de pe buzele tale...
 Mi-am ascuns zambetul in florile campului...
Sunt soapta unei lumanari ce suspina in noapte....
 Sunt rasarit sculptat in valurile apusului...
Tine-ma minte ca pe o speranta salvata de un inger...
 Tine-ma minte....!...
Asa,ca si cum as fi mereu prezenta acolo,
Langa tine!

Lara Still

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu