miercuri, 25 septembrie 2013

Te privesc cu sufletul



Las visele sa zboare
Iar eu...

...Te privesc cu sufletul
devenind petala-n vant...
Te privesc cu inima
pulsand ca un clopot in cer
Tanguindu-mi pasarilor taina
printr-un ecou de brate necuvant.
Iar cerul cu aripa sa imbratisand a mea durere
Lumina mi-o va arata topindu-mi dorul in tacere...

Cand ai sa stii cata iubire e in mine
Si cate clipe-n anotimpuri am sculptat
C-o alta toamna ma vei cauta prin tine
Dar eu secunda voi fi pe cerul instelat.

Cu trupul ancorat in Univers
Te voi privi cu sufletul,iubire
Pasari pe inima-si vor scrie vers :
Te voi iubi o vesnicie!

Cand ziua geamana va fi
cu noaptea-n a sa visare
O pasare voi deveni calatorind in asteptare.

Acolo,unde clipa si-a amanat trairea
Sunt eu,iubindu-te cu sufletul!

~Lara Still~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu