sâmbătă, 7 decembrie 2013

ŞI TAC




E atâta furtună în tine încât liniştea-mi
ţipă prin fulgerele ce despart clipele.

Soarta mă loveşte prin ochii lumii
şi plânsul îşi râde în pumni durerea.

Îţi strâng absenţa prezentă cu braţe agonice
până-ţi simt respiraţia evadând din gura himerelor.

Şi tac
tac blocată între o uşă şi-o ferestră
pronunţând numele unui anotimp nenăscut.

Vocea ta m-alungă prin toate colţurile inimii
Şi tac
tac dezbrăcându-mă de ridul rănilor,
lipindu-mi sânii de lumina.

Flux si reflux de gânduri îmi frământă paşii
Când pe umeri îmi arunci povara simţurilor nerostite.

Şi tac
tac a depărtare apropiată.

Îmi priveşti bagajul ascuns în umbra trupului şi,
C-un geamăt îmi smulgi plecarea,dorindu-mă, în taină.

E atâta linişte în tine,încât tac... a fericire

Lara Still

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu