vineri, 29 noiembrie 2013

TE IUBESC


Te iubesc aşa cum eşti!...şi când eşti şi când nu ; te iubesc cu tot trecutul împărţit sau nu cu mine!
Te iubesc cu prezentul acesta,care nu e al meu,şi totuşi pare a fi!
Te iubesc cu tot viitorul incert dar atat de sigur că exişti şi în el...!
Te iubesc total,fără pauze,virgule sau alte puncte obtacol;te iubesc exclamativ,printre şoapte,întrebător,printre braţe ce te caută;când în mine se silabiseşte numele tău,te iubesc cu dorul acela, puternic, ce mă face să te păstrez şi totuşi să te smulg din mine : te vreau aici!
Si-atunci şi nu doar,mi-eşti fericire fluidă,interioară şi exterioară şi tac de atâta lumină ce pulsează în mine şi te iubesc şi mai mult.
Nu ştiu dacă există şi mai mult în iubire,dar în acele momente, în mine se enormizează sentimentul fără ca măcar tu să ştii!
Te iubesc şi dimineţile chiar dacă nu pot privi răsăritul cu ochii tăi,dar îl adun în ai mei pentru nopţile când nu vor fi stele,să ţi-l dăruiesc.
Te iubesc chiar şi atunci când depărtarea îmi răvăşeşte speranţele şi ma face să imi frământ visele între buzele neliniştite; mă simt copil atunci.
Te iubesc cu dor,cu blândeţe,cu fericire,cu zâmbete timide,cu săruturi,cu alinturi,tăceri grăitoare şi cu acele dansuri,miresme de anotimpuri.
Te iubesc!...nefiresc,de neînţeles,uneori atât de prostesc dar atât de profund,încât...
Lara Still

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu