sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Iubite...



Ti-am pandit glasul
In cantec alb de anotimp
Despatureai vise
Inmugurind viori pe arcusul cerului.
Si-n mine se soptea linistea...
In tine,se fredonau anii...


Ti-am inspirat chemarea
C-un tremolo al inimii-atingeri mute
Ma contemplau
Conturandu-mi zambetul,
Savurandu-mi suspinul bratelor.
Si-n mine se-ascundea roseata cerului...
In tine se-alerga dorinta...


Ti-am ascultat temerile
Asezand saruturi pe suflet
Ma despleteai din labirinturi,
Apoi,ca pe un zambet ma inaltai-vino!
Si-n mine se nastea lumina...
In tine adormea apusul...


Ti-am raspuns tacerii
Printre astri ciopleam cuvinte,
Lasand la umbra vantului scrisori;
Ma rasfoiai cu setea ploilor
Si-n mine fremata iubirea...
In tine reinvia dorul... de noi.

Lara Still

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu