miercuri, 6 noiembrie 2013

Pulsul unei lacrimi


Pulsul unei lacrimi
  Mi te aduce,mereu,
In gandurile inimii
Cu soapta unui cantec...
Te fredonez,gustand dorul,
Clipa imi renaste fiinta
Adunand vise ascunse in miezul marii.
  Mi-e sete de tine!...
Cu gura unei insetate,oarbe,
Ratacesc peste aburii cerului
 Chemandu-te...
   Dorindu-te...
     Iubindu-te...
Cu pasi timizi strabat panza curcubeului
Infruptandu-ma din stropii de culoare.
Palmele necuvantului ma dezbraca
De neliniste si o arunca...
In dantela pamantului.
  Mi-e foame de tine!...
Oftez,arcuindu-mi trupul,
Dansand pe simfonia amprentelor tale
Sanii imi infloresc
 Chemandu-te...
   Dorindu-te...
     Iubindu-te...
 Mi-e dor de tine!...
Prezenta ta,
Numele tau,tresar in mine...
Vibrand corzi necantate,
Ravasindu-ma...
Tacerea-mi devine strigat in zbor...
Agonie si extaz deopotriva.
Pulsul unei lacrimi
Se-nchina la poarta Universului
  Chemandu-te...
     Dorindu-te...
        Iubindu-te...

Lara Still

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu