luni, 11 noiembrie 2013

Pelerini tacuti




 Visele mele colinda prin visele tale...
  Langa soapta unei clipe,ma asez si te ascult...
   Prin suspinele ascunse in cainta pamantului,ma cauti...
  Si...,cu freamatul unor anotimpuri fara nume,
    Ma saruti...
  Vocea unui strop de viata curge prin mine...
 Atingand...si,trupu-mi devine silaba pe portativul cerului
   Aprinzand...stele impletesc cununi prin pletele gandului
    Mistuind...hotarul distantelor nepasatoare.

 Visele mele colinda prin visele tale...
  Ratacind pe coapsa marilor cu glasul sirenelor
   Simt curcubeul inventandu-se in mine
     Si-mi cresc aripi...
  Aripi...ma-nalta descifrand taina dragostei...
   Si...,ma inspiri cu buze avide,
 Tremurand...trasezi rugi ascunse in arcuirea sperantelor
  Invocand...ploi sa cada-atingeri de juraminte
   Numindu-ma Pacat...cu regretul omului ce nu-si poate vinde anii.

  Si...,visele mele colinda...
    Colinda...prin visele tale...
 Pelerini tacuti ,cautand o lacrima de fericire
  Printre liniile vietii...
    Visele mele iubesc visele tale.

Lara Still(10 noiembrie2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu