miercuri, 13 noiembrie 2013

Mi-e dor...Si,n-ai habar...

Iubeste-ma...
Iubeste-ma incet...
Sa simt ca e real.
Iubeste-ma...
...te chem prin noapte
...inflorituri din piept rasar
Mi-e dor...Si,n-ai habar...

Iubeste-ma...
...cu dor atemporal..
...soptesc prin toamne...
Ma ravasesti...Si,n-ai habar...

Iubeste-ma...
...cu perle instelate
ce sufletu-n oceane le-a ascuns
Iubeste-ma...
...in vis si realitate...
Mi-e dor nespus...

Iubeste-ma...
...pe panza cerului ma fa altar...
zeita vreau sa-mi fii
Femeia Dor...Si,n-ai habar...

Iubeste-ma...
...cu-acorduri de petale...
...alint la tarmul buzelor sa-mi fii...
Mi-e dor...Si,nici nu stii...

Iubeste-ma...
...ia ploile din mine
si-aduna-le-ntr-un estuar
Iubeste-ma...
...cu adieri divine...Vreau
Soare sa imi fii...Si,n-ai habar...

Iubeste-ma...
...cu valul inserarii...
Iubeste-ma...
...pe cantul unui vers...
Speranta-ti sunt...Si nu ai inteles...

Iubeste-ma...
...cu visele-ti desculte...
secret arzand in carne-mi esti...
Iubeste-ma...
Mi-e dor...Cat imi lipsesti!...

Iubeste-ma...
...sa simt ca e real...
Iubeste-ma...
Mi-e dor...Si,n-ai habar...

Lara Still(13 noiembrie 2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu