vineri, 25 octombrie 2013

Apoi...





Numara-mi anii de cand te astept
Prin cuvintele ce nu ti le spun.
Apoi,numeste-ma!...in tine m-am nascut.

Numara-mi clipele in care te doresc
Prin lumina suspinata a stelelor.
Apoi,gaseste-ma!...in palma ta mi-am lasat harta sufletului.

Numara-mi chemarile de cand te strig
Prin fiecare puls al gandului ce ma aduce in fata ta.
Apoi,imbratiseaza-ma!...in bratele tale mi-e linistea.

Numara-ma printre flori
Pana cand imi vei simti mireasma.
Apoi,respira-ma!...in tine imi sunt radacinile.

Numara-ma printre picurii de ploaie
Pana cand imi vei simti gustul.
Apoi,soarbe-ma!...asa voi curge prin tine...mereu.

Numara-mi iubirea printre adierile ce-ti alinta chipul
Pana cand buzele ma vor sopti.
Apoi,rosteste-ma!...asa voi deveni realitatea unui vis.

Lara Still(25 octombrie2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu