miercuri, 9 octombrie 2013

Ratacind printre cuvinte

Asculta-ma,iubite,
chiar daca nu voi sti vreodata
cum e sa dansez prin vocea ta.
Lasa-ma...lasa-ma,iubite,
sa-mi traiesc visul pana la capat
chiar daca tu...tu,n-ai sa vii vreodata.
Tu,iubite,
lasa-ma sa-ti doresc atingerea
chiar daca mi-au incaruntit sperantele
sub cerul dorintelor.
Scrie-ma,iubite,
cu zborul clipelor sculptate
pe buzele Universului
chiar daca lacrimile
isi silabisesc eternitatile ratacite.
Tu,iubite,
lasa-ma...lasa-ma sa te iubesc
chiar daca iubirea mea
atrage blestemele lumii.
Iubite,tu,
imbraca-mi sufletul inghetat
ascunzandu-ma in pantecul inimii tale
Strange-mi singuratatea
si du-ma...du-ma departe
acolo,unde exista dragostea.
Sa ne regasim
ca doua jumatati de inima
ce au trait pe soptite
Un cantec inganat de iubire
ratacind printre cuvinte.

Lara Still

Un comentariu:

  1. Tu, iubite, lasa-ma...lasa-ma sa te iubesc...Un cantec inganat de iubire
    ratacind printre cuvinte. Deosebit!

    RăspundețiȘtergere