miercuri, 16 octombrie 2013

Daca,tu,Timpule...


Daca,tu,timpule,
m-ai naste vreodata
din petala unei secunde
Eu,ti-as glasui clipa rezemata
de buzele curcubeului.

Daca,tu,timpule,
ti-ai scrie cuvintele
pe soapta vantului
Eu,ti-as inchide netrairile
in cantul pamantului.

Daca,tu,timpule,
ti-ai odihni aripile dorului
pe sanul necuvintelor
Eu,ti-as saruta nerostirile ingenuncheate
pe tampla ploilor.

Daca,tu,timpule
ti-ai plimba palmele sorbindu-ma
din parfumul gandurilor
Eu,ti-as broda rasarituri
cu bataile clopotelor
din cer.

Daca,tu...tu,timpule,
ti-ai aduna infloriturile
sub pleoapa clipei
Eu ti-as amprenta firul vremii
cu alintul iubirii.

Dar,tu,timpule,
imi ispitesti dorintele zamislind
promisiuni
Cuibarindu-le in causul inimii
insingurate.

Tu,timpule,imi dezbraci suspinele
Pe acordurile unui pian mut
ce-si asteapta viata.

Tu,Timpule,nu-mi cunosti
parfumul anotimpurilor
Ce-au hoinarit
prin silabele numelui meu.

Altfel,tu,Timpule,
m-ai naste inca o data
din petala unei secunde...

Lara Still

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu