marți, 29 octombrie 2013

Pe secunda clipei




Ti-ai daruit linistea palmelor mele.
Privesti?!...
Acolo,pe linia vietii,
Mi-ai pictat chipul cu mangaierea pleoapelor.
Iti amintesti?!...
Ca sa-mi cunosti parfumul
Si zambetul ascuns in irisul sufletului,
Mi-ai modelat trupul cu buzele tale
Pana cand pasii mi-au devenit coloane in paradis,
Iar bratele ,soaptele unui clopot in cer.
Ne vindecam de durere
Iubindu-te...
Iubindu-ma...

Mi-ai asezat sarutul in locul inimii.
Simti?!...
Fiecare puls al ei ma cauta cantandu-si dorul-balada.
Undeva,la marginea unui gand,
Pe buzele Universului,se scalda sperantele,
In parfumul unui val,
Se aude cantul luntrasilor stelari.
Auzi?!...
Dorurile si-au ingenunchiat palmele silabisindu-ne numele...
Pe secunda timpului
Ne-am asezat linistea
Iubindu-te...
Iubindu-ma...

Lara Still


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu